Breaking News

Sebab Apa Berat Badan Susah Nak Turun

Pernah tak bila kita tengok on diet , tapi berat badan kita masih sama dan tak ada penurunan sikit pun. Masa ni mula rasa was-was sama ada nak teruskan atau give up.

Aku pun terfikir juga bila jadi macam ni. aku terfikir sebab apa berat badan susah nak turun. Selalunya, berat badan yang susah nak turun ni boleh menyebabkan seseorang itu stress.


Sebab Apa Berat Badan Susah Nak Turun
Sebab Apa Berat Badan Susah Nak Turun

Korang nak tahu Sebab Apa Berat Badan Susah Nak Turun ?


Sebenarnya selain diet dan bersenam, kita kena take note mengenai pemakanan kita tau. Kalau nak kurus macam neelofa , tapi makan macam tak ingat dunia , macam mana nak jadi. betul tak ?

Impikan badan sado macam fattah amin tetapi makannya macam king kong. memang patah hati je lah yang dapat kan . hehehe

Ini petua untuk korang turunkan berat badan.


Petua ini aku sendiri guna bila aku rasa aku dah gemuk dan memang berhasil !

1. Banyakkan minum air kosong.
2. Kurangkan makan benda manis.

kalau korang buat dua benda ni , insyaallah korang akan kurus.

Tak percaya ?

Merepek !

buatlah dulu, nanti bagitau aku.

Mungkin ramai yang cakap :

" aku dah buat dua benda ni ,tapi tak kurus pun ? "

Mungkin juga cara senaman korang ada masalah dan sebagainya.

baik, aku nak tanya korang, nak badan yang langsing macam model-model korea ? nak badan sado macam fattah amin ? atau hero drama korea ? Song jong ki ? lee kwang soo ? errr..

Korang kena dapatkan panduan Formula kurus ini sebagai bantuan tambahan untuk korang. Aku tau korang sibuk bekerja ataupun kerja di rumah dan sebagainya sampai tak sempat nak bersenam, hingga kesihatan terabai.

Dengan adanya Formula kurus ni korang boleh buat sendiri di rumah dan di latih oleh orang yang berpengalaman dalam bidang ini. ingat target kita nak berat badan kita turun.

Lepas ni mesti suami tak cari lain dah lah.

Lepas ni korang sendiri boleh angkat bini korang ke katil .

Nampak tak?

bagi yang berminat dapatkan di sini - Formula kurus .

Ini juga salah satu jalan untuk korang turunkan berat badan. Aku tau korang stress bila gemuk. aku pun gemuk jugak dan aku tahu perasaan korang. jadi jangan rasa rendah diri. dapatkan segera formula ni untuk turunkan berat badan korang tu ya.

Akhir sekali, sekarang tunggu korang ja untuk buat keputusan sama ada teruskan atau berhenti di sini sahaja. aku dah bagitau dah sebab apa berat badan susah nak turun , bakinya hanya korang yang tentukan.

Semoga berjaya.

Sekian.

No comments